By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
“People don’t buy what you do, they buy why you do it.” Simon Sinek
Nordic Choice Hotels er en meget innovativ bedrift med sterk vekst, meget solid eier og offensive planer for videre vekst i Norden. Bedriften har flere produkter som drives frem i en global multibrand strategi i tett samarbeide med salg i alle digitale kanaler. Nordic Choice Hotels har levert flere verdensledende innovasjoner i sitt segment og ses på som en av de mest innovative bedriftene i sin bransje i hele verden. Rollen er meget sentral og inngår i Nordisk ledergruppe.
Mål for stillingen / oppgaver:
Kompetanseprofil
Vi vil gjerne gå i dialog med deg som har;
Språk:
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på svensk, dansk eller norsk og engelsk. Vi oppfordrer spesielt kandidater med lengre utenlandsopphold til å ta kontakt.
Vi ber deg om at du, i din søknad, med konkrete eksempler, viser hvorfor akkurat du er rett kandidat til denne rollen. Vi ser frem til å høre fra deg.
Arbeidssted: Oslo eller Stockholm.
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Markedsføring |
Arbeidsgiver | Nordic Choice Hotels |
0264 Oslo | |
Nettside | www.nordicchoicehotels.no/ |
Tiltredelse | snarest |
Lønn | etter avtale |
Søknadsfrist | 21.02.2019 |
Arbeidsplass | Oslo eller Stockholm |
Tittel | Head of Marketing and Communication Clarion Hotel |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Bjørn Ågotnes Managing Partner aagotnes@horton.no +4793030200 |